Alex Pettyfer

Åker med stil

BeastlyMovie har uppdaterat sin Twitter med en bild på bilen som Alex kommer åka i, i filmen.



"- Kyle Kingson travels in style!"

Om ni har Twitter, se till att följa BeastlyMovie för de senaste på plats :)

----------------------------------------------------------------------------------------------

Hanna: Jag försöker uppdatera så mycket jag kan, men antingen glömmer jag bort eller så händer det inget i Alex-världen. Men jag ska försöka lägga upp bilder varje dag och gamla intervjuer/videos m.m.

Om ni har andra förslag på saker jag kan lägga upp, eller bilder/intervjuer/m.m, så är det bara att lämna en kommentar! :)

2009-08-11 @ 00:31:45 Beastly Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0